Hoe kan ik jou helpen communiceren?

TEKST

Mijn eerste interview nam ik af op de basisschool. Vele volgden daarna. Ik publiceer(de):

Als je jouw pagina’s ook wilt vullen met goede teksten, neem dan contact met me op. Ik klim graag voor je in de pen.

EINDREDACTIE

De boel oppeppen, verduidelijken, de d’s en t’s op de juiste plek zetten: check, check en nog eens check. Ik doe alles wat nodig is om jouw boodschap goed over te brengen.

Stuur mij gerust je teksten toe. Of dat nou een kladje is of een volledige presentatie: dat maakt niet uit. Ik ben gewend allerlei soorten teksten te redigeren.

WEB

Ik werk(te) mee aan verschillende websites.
Content maken, plaatsen, onderhouden en verder verspreiden: ik doe het dagelijks. Ik kan hierdoor goed overweg met verschillende content management systemen en ben ervaren in het bewerken van beeld (Photoshop). Content (her)structuren en herschrijven behoort ook tot mijn takenpakket.

Wat en wanneer moet er online? Ik hoor het graag.

OP DE WERKVLOER (INTERIM)

Hoewel ik als zelfstandige veel vanuit huis werk, help ik ook graag mee op een redactie of communicatieafdeling. Bijvoorbeeld om bij te springen bij zwangerschapsverlof of drukte, zoals ik een half jaar deed bij de Borstkankervereniging Nederland (BVN).

Als je behoefte hebt aan een helpende hand voor langere tijd, kun je een beroep op mij doen.

EN DIT LEKKER OOK NOG

Als je eens je tanden in iets anders wilt zetten dan die eeuwige gehaktbal of dat stamppotje, kijk dan op mijn (h)eerlijke website JAMMIE. Dan leer je koken met streek- en seizoensproducten, dat is simpel, puur & niet duur. En altijd JAMMIE ☺!

Ook als (nog) niet zo’n kookgek bent, ben je van harte welkom op JAMMIE. Mijn culinaire website geeft je een goede indruk van mijn (online) communicatievaardigheden. JAMMIE ontwikkel ik volledig in eigen beheer. Dat betekent dat ik:

  • alle teksten schrijf;
  • alle recepten ontwikkel en fotografeer;
  • al het beeld bewerk;
  • het grafisch ontwerp van de website (buttons, banners, kopjes, et cetera) maak;
  • content in het cms plaats en verspreid via social media;
  • nieuwsbrieven schrijf en verstuur;
  • zorg dat Google ook van JAMMIE houdt (zoekmachineoptimalisatie);
  • alle vragen van bezoekers beantwoord;
  • de website blijf verbeteren, onder andere door goed te luisteren naar mijn bezoekers.

Een culinaire website bijhouden en ontwikkelen, kost tijd. Gelukkig krijg ik er ook veel voor terug. Ik leer steeds meer over lokaal eten, over koken, over je eigen conserven maken. Maar óók wat online communiceren in de praktijk betekent. Doordat ik overal bij betrokken ben en direct contact heb met mijn bezoekers, weet ik wat wel en wat niet werkt, welke onderwerpen favoriet zijn en hoeveel tijd het maken van goede content kost. Allemaal erg leerzaam. Die kennis gebruik ik ook voor mijn communicatiewerk in opdracht.

Meer weten over JAMMIE? Zin in een portie lekkere letters? Neem gerust contact met mij op.